Kõige enam ja kõige vähem realiseerunud visioonipunkt
Kõige realiseeritud visioonipunkt
Kõige realiseeritumale visioonipunktile omistan ma selle, et inimesed on
saanud IKT abil nn targaks tarbijaks. Tänapäeval on palju kauplusi, millel on
veebilehti, kus inimesed saavad kaupu osta ilma poodi tulemata. Seega säästavad
nad ka oma raha, kuna veebist kaupade ostmine on odavam kui poes. Samuti muutis
see võimalus seoses koroonaviirusega elu palju lihtsamaks. Pandeemia ja
karantiini ajal oli inimestel võimalus Interneti kaudu kaupa koju tellida.
Vähem realiseeritud visioonipunkt
Mis puudutab aga sellesse, et eesti keel on digitaalses maailmas elus ja
arenev, siis ma ei ole sellega päris nõus. Eesti keel areneb üheselt ja täna me
võime leida mõningaid veebilehe, kus kogu teave on esitatud ka eesti keeles.
Kuid see kehtib ennekõike Eesti veebilehtede kohta, välismaistel veebilehtedel
on see väga haruldane, kuigi seda võib leida. Digitaalmaailmas on inglise keel
enim räägitav keel. Selle abil on meil rohkem võimalusi mõista kogu sellel või
teisel veebilehel kirjeldatud teavet. Võib-olla tulevikus on digitaalses
maailmas rohkem võimalusi eesti keelega kohtumiseks, kuid praegu pole see nii.
Viiteid:
- https://www.mkm.ee/sites/default/files/elfinder/article_files/eesti_infouhiskonna_arengukava.pdf
- (pilt 1) https://mwmstudioz.com/social-media-optimisation/
- (pilt 2) https://www.veebimajutus.ee/blogi/e-poe-valik
Комментарии
Отправить комментарий