Kõige enam ja kõige vähem realiseerunud visioonipunkt


Kõige realiseeritud visioonipunkt

Kõige realiseeritumale visioonipunktile omistan ma selle, et inimesed on saanud IKT abil nn targaks tarbijaks. Tänapäeval on palju kauplusi, millel on veebilehti, kus inimesed saavad kaupu osta ilma poodi tulemata. Seega säästavad nad ka oma raha, kuna veebist kaupade ostmine on odavam kui poes. Samuti muutis see võimalus seoses koroonaviirusega elu palju lihtsamaks. Pandeemia ja karantiini ajal oli inimestel võimalus Interneti kaudu kaupa koju tellida.


Vähem realiseeritud visioonipunkt

Mis puudutab aga sellesse, et eesti keel on digitaalses maailmas elus ja arenev, siis ma ei ole sellega päris nõus. Eesti keel areneb üheselt ja täna me võime leida mõningaid veebilehe, kus kogu teave on esitatud ka eesti keeles. Kuid see kehtib ennekõike Eesti veebilehtede kohta, välismaistel veebilehtedel on see väga haruldane, kuigi seda võib leida. Digitaalmaailmas on inglise keel enim räägitav keel. Selle abil on meil rohkem võimalusi mõista kogu sellel või teisel veebilehel kirjeldatud teavet. Võib-olla tulevikus on digitaalses maailmas rohkem võimalusi eesti keelega kohtumiseks, kuid praegu pole see nii.



Viiteid:

  • https://www.mkm.ee/sites/default/files/elfinder/article_files/eesti_infouhiskonna_arengukava.pdf
  • (pilt 1) https://mwmstudioz.com/social-media-optimisation/
  • (pilt 2) https://www.veebimajutus.ee/blogi/e-poe-valik

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

IT juhid

Tugilahendus